Forum Guardians os Sorrow WITA Strona G│ˇwna Guardians os Sorrow WITA
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Mieszkam na Gaju.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardians os Sorrow WITA Strona G│ˇwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:19, 07 Kwi 2014    Temat postu: Mieszkam na Gaju.

Sprz─Öt i trenerzy warci uwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przestałam brac Yasmin , cykl wydłużył sie do 54 dni, jesli teraz dostałam okres czy to znaczy że torbiel pękła?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wierz─Ö, ┼╝e on dzia┼éa, ale jak jest faktycznie - tego nie wiem. [link widoczny dla zalogowanych] W ┼╝yciu jest wiele przystank├│w, kt├│re pozwalaj─ů nam si─Ö zastanowi─ç, obra─ç kierunek, wdech i do przodu...By w wieku (je┼Ťli do si─Ö do┼╝yje) 65lat, kiedy si┼éy nie te, mo┼╝na chocia┼╝ powiedzie─ç \JA to mia┼éem ┼╝ycie\
No w czym? Witam, chcia┼ébym kupi─ç orbitreka za oko┼éo 400-500z┼é... ..bedzie, bedzie..zobaczysz! Jak dla mnie jest tam super, tylko ze najgorsze to wyjsc z domu,bo samej mi sie nie chce (mimo ze mam 5 min drogi) Jeszcze ta kiepska pogoda-masakra Z racji tego w┼éosy zacz─Ö┼éam farbowa─ç na coraz ja┼Ťniejsze odcienie blondu. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy m├│g┼éby kto┼Ť wypowiedzie─ç si─Ö na temat pani Agnieszki Ja┼Ťko lub pana Jacka Bakaja? a841c7204be013f4846d5da4f78e1f4d http://27-febbraio-1989.vnqjip.info/ [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] http://blu-monviso-formaggio.vnqjip.info/ [url]http://2-mese-gravidanza.vnqjip.info/ [/url] http://elaborazione-aprilia-scarabeo.gbofzt.i nfo/ [url=http://hotel-europa-rieti.gbofzt.info/ ]http://hotel-europa-rieti.gbofzt.info/ [/url] [url=http://spunti-tesina-ragioneria.vnqjip.info/ ]http://spunti-tesina-ragioneria.vnqjip.info/ [/url] [url]http://nuova-elettronica-rivista.gbofzt.info/ [/url] http://calcio-amatore-treviso.vnqjip.info/ 56e6393906b6eddaa15d7939d1b1cb57 Mnie te┼╝ nie podobaj─ů si─Ö te bardzo chude dziewczyny, ale ja mam ju┼╝ przez t─ů nadwag─Ö problemy ze zdrowiem, lekarz rodzinny zamiast pom├│c m├│wi mi tylko mniej je┼Ť─ç,schudn─ů─ç itd Jak mam je┼Ť─ç jeszcze mniej ???? prywatnie czy NFZ ,jeden b├│l ...prywatnie wi─Ökszy bo za niego jeszcze zap┼éaci─ç ka┼╝─ů ,jak dla mnie g┼éupota ...no chyba ,┼╝e faktycznie czas goni a nie ludzka fanaberia ,poniewa┼╝ mamy wspania┼éych specjalist├│w na kase co nam sie nale┼╝y ,pozdrawiam Napewno bedziesz zadowolona. witam. Pazura jest beznadziejny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje guzy powstały zanim zaczęłam brać tabletki wiec to nie mam nic wspólnego z tym. Mam do Ciebie też pytanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale tym razem tw├│j numer konta przesunie si─Ö na 4 pozycje. [link widoczny dla zalogowanych] Ale moja znajoma wziela pozyczke na zaplacenie agencji.
Kolega mi polecil zeby go wogole nie ruszac...mowil ze bedzie ciekla mi z niego ropa a pozniej zacznie rosnac normalnie. *zalozenie tipsow 55zl Nigdy w życiu nie dałabym na imię Nikola swojej córce. 7,5 - 12.0 Mi wrasta paznokieć od około bo ja wiem 4 miesięcy... [link widoczny dla zalogowanych]
istnieje inny lek niż bromergon, nazywa sie NORPROLAC, tylko że...bromek kosztuje kilka złotych, a norprolac 125 zł..... Mam nadzieję że tym razem pomoże zgodnie z twoimi wskazowkami narazie nie masuje! Potrzebuje opinii Waszej moje skarby. hej chcialabym sie przylaczyc ale dopiero po okresie wiecie moze ile dokladnie kosztuje meridia bez recepty? Innym może się podobać. podobno geri schudla dzieki jodze, tak przynajmniej pisalo w jakiejs plotkarskiej gazecie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zalezy..dla mnie nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po jakim czasie zaczynaj─ů dzia┼éa─ç? Karwi┼äskiej 44 jest ┼Ťwietne studio Kleopatra do kt├│rego ja chodz─Ö Zabiegi jakie proponuj─ů wykonywane s─ů bardzo dobrze i przede wszystkim atmosfera salonu jest ┼Ťwietna.
WZW typu B w naszym przypadku, a było to w 2010r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Melduj─Ö si─Ö na posterunku. [link widoczny dla zalogowanych] pi─Öknosc kazdy mi zazdrosci i jest tera na topie a ja mam w klasie Nikole to jak ja pie**ola i razna to nie da sie wytrzymac uchh..
Na co dzie┼ä uk┼éadam je u┼╝ywaj─ůc dyfuzora i ┼╝elu Shockwaves, tego zielonego. tez mnie wysmial Te dwa objawy mnie najbardziej zastanawiaj─ů, a mo┼╝e to grypa A do mnie kosmetyczka doje┼╝d┼╝a do domu Kosmetyki ma rewelacyjne (firmy Academie). Witam ja mam od 3 dni juz b├│l d┼éodni jak cos biore do reki szybko mi drentwieje i strasznie boli w dzien jeszcze da rade wytrzymac ale w nocy to jest masakra budzi mnie taki bol ze mam ochote sobie reke wyrwac faktem boli mnie ca┼éa reka ale szczegolnie d┼éon i palce nawet dlugo pisac nie moge bo pojawia sie bol wydaje mi sie ze przepracowa┼éam sie w pracy mam kilka dni wolnego wiec jej tak nie wysile ale w domu nic nie moge zrobic bo tak boli po ilu wam przeszed┼é bol....? [link widoczny dla zalogowanych]
tylko musze czekac do 21 i tak od 9 rano... POTEM UDA┼éAM SI─Ö DO DRUGIEGO I WYKRY┼ü TORBIELE. czarno zielone. Szale┼ästwo trwa┼éo chyba z 15 minut. Zaledwie par─Öset kalorii spo┼╝ywanych dziennie powoduje powrotne tycie. 68f6eb2d931419b4dbb6fc93fcb42642 [link widoczny dla zalogowanych] fo/ [url]http://nokia-6630-cuffia-blue-tooth.ekolzy.in fo/ [/url] [url=http://web-acquisto-appartamento-venezia-2.ek olzy.info/ ]http://web-acquisto-appartamento-venezia-2.ek olzy.info/ [/url] [url]http://adattatore-doppia-sim.ekolzy.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] fo/ [link widoczny dla zalogowanych] / [url=http://arma-segrete-tedesche.ekolzy.info/ ]http://arma-segrete-tedesche.ekolzy.info/ [/url] http://hotel-lusso-cornovaglia.ekolzy.info/ [url=http://cosa-pensi-de-ultimo-bacio.ekolzy.info / ]http://cosa-pensi-de-ultimo-bacio.ekolzy.info / [/url] [link widoczny dla zalogowanych] 624c2511fee194d7c1bfc1566df0d8d3 Ca┼éo┼Ťci jest na 3 tygodnie bior─Ö ju┼╝ 11 dni i nie mam znacz─ůcej poprawy tz jednego dnia jest lepiej a nast─Öpnego sw─Ödzi jak nie wiem co .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kino jak ju┼╝ to tylko z kobiet─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Yaiya dobrze ┼╝e starasz si─Ö ogranicza─ç w wymiotowaniu to dobry pocz─ůtek Spr├│buj przed atakiem wyj┼Ť─ç z domu do kole┼╝anki lub tak sobie pospacerowa─ç i to pomaga┼éo Pozdrawiam Jak najbardziej fryzjer ma obowi─ůzek uwzgl─Ödni─ç reklamacj─Ö tym bardziej ┼╝e kolor nie wyszed┼é r├│wny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam [link widoczny dla zalogowanych] To, ┼╝e zjad┼éa┼Ť t─ů czekolad─Ö nie musi wcale wp┼éyn─ů─ç na dalszy spadek wagi, je┼Ťli M dzia┼éa, to poradzi sobie tak samo z czekolad─ů jak i z sa┼éat─ů np.
I tak było. jednak w zakresie ginekologii jest tu inaczej niż w polsce ... Witam, Wypadołoby napisać - uwielbiam być smutny! Szkoda ,że nie podli IgM liczbowo. [link widoczny dla zalogowanych]
pije tylko soki,herbatki owocowe,wode... Zreszta co ma do rzeczy silna wola? Pozdr!!! Do tej pory wypływa mi z pepka wydzielina, czy nie wiem, co to jest w sumie... Lekarz pierwszego kontaktu dał skierowanie na rechabilitacje, na fizyko terapi jednak to nic nie pomogło. Tobie się tylko wydaje, że masz nad tym kontrolę, z tego co piszesz widzę, że jest kiepsko. Przepraszam za błędny ale juz poźna pora.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:30, 07 Kwi 2014    Temat postu: Tam oczywiscie przebra┼é sie i id─ůc ze mn─ů na porod├│wke,

chodze do szkoly kosmetycznej i bardzo potrzebna mi jest jedna informacja, otoz jak sie nazywa mezczyzna ktory wykonuje zawod kosmetyczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mialam zrywany paznokiec 2 razy zacly kilka kliowo i wyglada jak zawsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do Schizofremi [link widoczny dla zalogowanych] Mi się skończył rano to wieczorem już wziełam.
no i tak Was czytam od poczatku i postanowilam ze dolacze do Was. I..zn├│w sie chce czego┼Ť, by szybko podniesc cukier. czy istnieje oddzial gdzie w soboty jest wolne? I w ┼╝yciu si─Ö nie dam pokroi─ç na brzuchu...brr... Nie musisz si─Ö wi─Öc martwi─ç, bo by┼éa┼Ť ju┼╝ wcze┼Ťniej chora na t─Ö chorob─Ö, a najgro┼║niejsza jest infekcja pierwotna w ci─ů┼╝y. [link widoczny dla zalogowanych]
około 10 min. Poprzedniego lata zalozylismy je na parterze, w tym roku na pietrze. hehe prosze :* Mam nadzieję, że wszystko dobrze. I jest to tak samo groźne jak przyspieszone bicie serca które wynosi jedynie ok 4-5 uderzeń na minutę a jest przy LIDZIE obserwowanlne !! Tak wiec mysle, ze zanim bedzie super, to minie z pol roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale według mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest najlepszai nic jej nie pobije!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym jej taniec tez nie jest najgorszy....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
brutto extra zaraz mnie rozj....e!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Tzn. [link widoczny dla zalogowanych] Chodziłam do niej od kilku lat.
tylko co sie pod tym kryje? Tenka od lipca ceny posz┼éy w g├│r─Ö i wiem ┼╝e cc kosztuje 1700 a nie wiem ile kosztuje je┼Ťli masz cc na ┼╝yczenie...pewnie troch─Ö wi─Öcej. Pani doktor by┼é─ů przeurocza nak┼éu─ç mia┼éam cztery i koniec. dostalam gynalgin.. i najwazniejsze-czy pod koniec stosowania mo┼╝na nabawi─ç sie zapar─ç i efektu jojo?? [link widoczny dla zalogowanych]
Wiara to nie tylko swiadomosc istnienia Boga, modlitwa i zycie wedlog Przykazan Bozych ale rowniez zaufanie, ze Bog uczestniczy w naszym zyciu, w kazdej najmniejszej sprawie jesli oczywiscie zaprosimy Go do naszej codziennosci. nakamiesza nela idea? Ceny ma niezle ten pan dr: julia powinnas kolczyk zmienic po miesiacu a ty mia┼éa┼Ť kolczyk kosmetyczki i swoj Widocznie TVN traci popularosc, wiec dogadal sie z VIVA i promuja swoja gwiazdke jablczynska, podobnie jurorzy w tancu, ktorzy -poczatkowo ja krytykowali, a teraz nagle jej slodza. Hej, ja nie cierpie na bezsennosc, raczej spie jak suse┼é, ale moja mama jak jest bardzo zmeczona lub bardzo zdenerowowana to spac nie moze wtedy wlasnie. Mia┼éam prac─Ö stoj─ůc─ů i pobolewa┼éy mnie plecy (w krzy┼╝u).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam tez ten problem.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wypr├│bowa┼éam ju┼╝ venom, scorch itd. U mnie to wygl─ůda tak, ┼╝e m├│j naturalny kolor w┼éosk├│w to blond ale jednak z wiekiem pociemnia┼é i zrobi┼é si─Ö ciemny blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ja sobie tego nie wyobra┼╝am - w Naszej sytuacji, bo je┼Ťli sylwetka jest czynnikiem, kt├│ry w ogromny spos├│b wp┼éywa na Nasze samopoczucie to dlaczego pozostawi─ç to wszystko ... [link widoczny dla zalogowanych] Gdyby nie moj telefon do Pani dowiedzialabym sie chyba w dniu slubu ze nie mam fryzjera.
nie musze odbiera─ç tel i z nikim si─Ö kontaktowa─ç no chyba ┼╝e ze wspania┼é─ů firm─ů kamil sped jak si─Ö auto zepsuje zaj**iste sa te spodnie moim zdaniem by┼éam z tym u lekarza i wys┼éa┼é mnie na prze┼Ťwietlenie kr─Ögos┼éupa. Nie dosyc ze narzekaja to jeszcze maja pretensje do PH.Zapraszam chociaz na jeden dzien w teren.Pracujecie na na 2 zmiany po 8 godz i koniec,reszta was nie obhcodzi.Nie dosyc ze narzekacie to zle robicie zaladunek samochodow i nie raz sie trafi,ze towar nie dojedzie:/ Po pierwszym treningu bylam obolala jak stara babcia, ale teraz jest juz dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
C├│z, tak jak powiedzia┼éam, kazdy widzi tutaj swoj─ů stron─Ö... Oj..do 19 czas szybciutko minie, wieksza czesc dnia juz za Toba Uwa┼╝am, ┼╝e opinie na tym forum s─ů bardzo niemiarodajne. na pocz─ůtku strasznie mi sie nie podoba┼éy teraz s─ů ┼Ťliczne ale mam jescze lekk─ů szop─Ö wi─Öc czekam a┼╝ urosn─ů i spinam je w koka mam grzywke prostuje j─ů tylko po mysiu . pozdrawiam wszystkich worek to wielka chusta, ktora sie owijam przekraczajac prog domku w ktorym zamieszkalismy. Juz sama nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w krakowie nie, ale znam ┼Ťwietnego w chrzanowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
odpowie mi ktos na pytanie? Witam sympatyczne kole┼╝anki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja glowa mi tgak mowi nawet jak pojde na piwo i wypije 4 do tego pizza jak to na imprezach to poprostu mam dola jak niewiem......ale niechce z wszystkiego rezygnowac......mam sie spotykac ze znajomymi na szklanke wody ?bezsens [link widoczny dla zalogowanych] To s─ů oczywi┼Ťcie takie og├│lne przes┼éania, a nie dotycz─ůce akurat Naszego tematu (Wla┼Ťciwie do nas te┼╝ mo┼╝na to podci─ůgn─ů─ç)
da się wrócić. Dziewczyny gdzie konkretnie w Kielcach robicie te tipsy? Wiecie cos na ten temat. działa ale minimalnie. Ja też bromergon i teraz norprolac biorę tylko na noc. [link widoczny dla zalogowanych]
Pog├│d┼║cie si─Ö z tym maczerzy, takie s─ů fakty. Masz jakie┼Ť dobre logo to wsz─Ödzie Cie b─Öd─ů chcieli do pracy! za godzine 350 zl ??? sp├│j┼╝y na siebie, dla kogo tak naprawde religia odgrywa jakiekolwiek wi─Öksze znaczenie... Chcia┼éam zafarbowa─ç stare jeansy bo na kolanach odbarwi┼éy si─Ö w wyniku eksploatowania S─ů ju┼╝ do┼Ť─ç stare... peter gabriel-don`t give up Potrzebuje jakiejs dziewczyny co mi po ma┼éu wytumaczy co i jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 12:13, 07 Kwi 2014    Temat postu: Moj m─ů┼╝ si─Ö ich nie boi ale ze 2 razy widzia┼é takiego, ┼

podobno mam miec wysokie dawki...tez boj─Ö si─Ö przytycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj wylecia┼éy ze mnie jakie┼Ť zielone farfocle i obstawiam, ┼╝e to szpinak sprzed paru tygodni. Koniec koncow musiala isc do agencji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wycieczko Natalka ju┼╝ ma ch┼éopaka??? [link widoczny dla zalogowanych] 6 grudnia jade do wa┼ébrzycha,bo tam mia┼éam operacje,bo maja przyj┼Ť─ç wyniki i na kontrole,boje sie tych wynik├│w,bo wiem ┼╝e w mojej rodzinie sa sk┼éonno┼Ťci do nowotwor├│w.Tato mojej mamy umar┼é na nowotw├│r z┼éo┼Ťliwy dwa lata temu, moja mama 8 miesiecy temu te┼╝ na nowotw├│r z┼éo┼Ťliwy, m├│j dziadek-ojcioec mojego ┼Ťwi─Ötej pami─Öci Ojca kt├│ry zmar┼é jak maia┼ém 7 lat,a mam 16,to m├│j tato nie wiem na co umar┼é, a dzidek od tak naprawde nie wiem ilu,ale trche ju┼╝ napewno co miesi─ůc dostaje chemie i to trzyma go przy ┼╝yciu.Dlatego boje sie wynik├│w.
vanili---> a dok┼éadnie jeakie kremy wciera─ç i jakie balsamy?? Pod┼éaczona by┼éam do niej przez jakie┼Ť 6 dni, potem zacz─Öto podawa─ç mi morfine w tabletkach wraz z innymi lekami przeciwbo┼éowymi, by┼éam na tych lekach rok. Oj bez przesady, ze zaraz kazda Polak czy Polka we Wloszech lata tylko ze szmata. hm Jego d┼éugo┼Ť─ç wynosi 1-1,8 cm. [link widoczny dla zalogowanych]
Od pocz─ůtku stycznia by┼éam 2 tyg. I tu podstawow─ů metod─ů jest laparoskop, a dopiero potem operacja. Sama mam k┼éopoty z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö,wi─Öc nic ci nie zaoferuje opr├│cz wsparcia duchowego.Znam jednak par─Ö,kt├│ra stara┼éa si─Ö ( leczy┼éa te┼╝) 18 lat o dzidziusia.URODZI┼ü IM SI─ś TERAZ W GRUDNIU!!!!! wiecie co: Niestety z polskim wyksztalceniem prawniczym we Wloszech raczej niewiele zdzialasz, gdyz kazdy kraj ma odmienny system prawniczy. Pewnie zdecyduj─Ö si─Ö na kt├│ry┼Ť z tych orbitrek├│w: Naprawd─Ö warto.Polecamwww.hairxtend.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje zdanie sie nie zmieni, bo juz myslalem tak po twojej stronie opinii i teraz po odwrotniej, kilka razy zmienilem zdanie bo zgadzam sie nie mozna diskriminowac ale w koncu widzialem co sie dzieje w praktyce a nie z teorii.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem ciekawa jak przeżyję, na razie bardziej boję się wstępu, bo ostatnio zaniedbałam się totalnie, a tu warzywka i owowce. Dziękuję za radę motylq!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i tak w kolko..bezsensu... [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ,33369,13,0,0,galeriao.html
Prawdziwy seks powinien przebiega─ç w uk┼éadzie jedna kobieta kilku partner├│w. leos1992 Je┼╝d┼╝─Ö do Rudnej Ma┼éej do mojego lekarza kt├│ry zajmuj─Ö si─Ö moim przypadkiem, polecam dr Sienkiela przyjmuje w┼éa┼Ťnie tam prywatnie. Hej! -z kawy Tylko takie dziwne uczucie, ┼╝e zaraz zdr─Ötwieje mi szcz─Öka. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale co z tego jak nie moge mieć dzieciaczka na razie bo nie ma owulacji przez ta wstrętna prolaktyne Poza tym mój gin cos mi wspomniał ze mnie podejrzewa o PCO - zespół polictycznych jajników Chyba sie załamie. Ale oczywiscie to bylo takie mydlenie oczow. całe życie ortopedzi jedynie wysyłali mnie na rehabilitacje kazali nosić wkładke i chodzić na basen :/ U osoby zdrowej w pierwszym rzędzie rozkładany jest tłuszcz. na steperze? słuchajcie a moze ta nagonka to powod spadku sprzedazy meridii kosztuje ok 400 zł ??? kurcze---jesli moge spytac--ile jestes po slubie???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pewnego dnia powiedzałam sobie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
To jest bardzo trudny temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do┼éaczam do grona - na mnie dzia┼éaja wszystkie leki ale do czasu po kilku dniach przestaj─ů [link widoczny dla zalogowanych] C├│┼╝ za ciekawy temat.
Pozdrawiam, apeluje do zdrowego rozsadku. nic sie nie dzieje w tym topiku. a latem na rolki. Witam . a swoja droga tez sie tego paskudztwa boje , a przed zabiciem traktuje takiego osobnika lakierem do wlosow , mam wtedy pewnosc ze mi nie ucieknie ani nie skoczy na mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
... WITAJCIE JESTEM 5 TYGODNI PO OPERACJI,WYUSZCZENIA MIESNIAKA.PRZED OPERACJA MIAL BYC TYLKO JEDEN DUZY OKOLO 9CM.KTORY BYL LECZONY ANALOGAMI ZASTRZYKI KTORE MIALY ZMNIEJSZYC GO ABY MOZNA BYLO ZROBIC LAPAROSKOPIEWSZYSTKO BYLO NA DOBREJ DRODZE PO 4 ANALOGACH ZMNIEJSZYL SIE DO 5-4CM. *Czego Pani oczekuje od naszej firmy? Miesi─ůc jest spok├│j, a┼╝ nagle co┼Ť si─Ö pieprzy i zaczynam wymiotowa─ç kilka razy dziennie. Koszmar, zawsze Do lekarza w ┼╝yciu nie p├│jdzie, bo on nie ma problemu z seksem. zobaczysz , ┼╝e inaczej spojrzysz na wszystko, nabierzesz pewno┼Ťci siebie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ECKSie by┼éa ci─Ö┼╝ka praca, nieraz mieli┼Ťmy do┼Ť─ç, ale z ka┼╝dym kolejnym dniem sz┼éo nam coraz lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
przeciez zarowno on jak i jego panna nic soba szczegolnego nie przedstawiaja,a to ze sa lansowani to ich wielkie szczescie w ogolnym nieszczesciu naszego rodzimego show biznesu! Agnes84 -jesli mozesz daj namiary na sprzedawce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli tu sa fanatycy jrsli chodzi.o wage. [link widoczny dla zalogowanych] Jeju┼Ť...
trzymam za ciebie kciuki!!! Kety, Kasia...jak tam wasz 2 dzien no moze to nie dlugo ale to poczatek. i mam nadzieje ze organizm potem w koncu powraca do bdb formy, czego zycze na Nowy Rok!!!!!! A szczególnie gdy takie maleństwo ma tendencję do ulewania. Witam dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
nie zauwazy┼éam zreszta wszystkiego si─Ö nie widzi jak si─Ö czyta a tak og├│lnie to chyba wog├│le idiotyczny ten temat przypadkiem skr─Öcilam i nic ciekawego si─Ö autorka tematu nie dowiedzia┼éa ManyPenny Dzi─Öki za mi┼ée s┼éowa i GRATULACJE!!! Szok! a moze sa jakies sposoby zeby oczyscic organizm od wewnatrz (chodzi mi przede wszystkim o cere) a nie schudn─ůc?? Te┼╝ mia┼éam zastoje 2-3 dniowe (w┼éa┼Ťnie wesz┼éam w III tydz.). A kosmetyczka jest chyba mniej bolesna ni┼╝ niejeden chirurg xD dzi─Ökuj─Ö za rady. Forum dopiero si─Ö rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego ÔÇŽ mysle ze najwa┼╝niejsze ze mo┼╝na zaczac od wzajemnego wspieraniaÔÇŽ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 2009.pdf
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 12:16, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Czy schudłam, czy przytyłam rozmiar się nieznacznie zmienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do recklesss Przecie┼╝ wystarczy spojrze─ç na ameryka┼äskie gwiazdy..one zmieniaj─ů kolor w┼éos├│w co troch─Ö,jak one to do cholewki robi─ů!We┼╝ nawet przyk┼éad PINK.Ona ju┼╝ chyba mia┼éa wszystkie mo┼╝liwe kolory!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie tylko w londynie ale w ogole na wyspach. [link widoczny dla zalogowanych] Tak wi─Öc p├│ki co zostaj─Ö w domu i chodz─Ö do Ko┼Ťcio┼éa, ┼╝eby jak radzi Ulllu┼Ť oswaja─ç swoje uczucie, aby zdoby─ç nad nim troch─Ö w┼éadzy Dzi┼Ť chcia┼éam troch─Ö oswoi─ç , ale nic z tego Poprostu na przyjemno┼Ťci trzeba zas┼éu┼╝y─ç Paaaa
Blekitnooka probowalas moze kosmetykow firmy Schwarzkopf serie GLISS KUR albo firme GUHL? Zaznaczy┼éa, ┼╝e b─Öd─Ö mia┼éa szyj─Ö i ramiona pokryte fluidem!! Droga Hot Girl nie skleja┼éam moich zda┼ä 2 h tylko ja nazwyczajniej w ┼Ťwiecie w odr├│┼╝nieniu od ciebie ucz─Ö si─Ö . Robi┼éam sobie te┼╝ badanie na inne hormony i niby s─ů w normie, ale kto┼Ť mi powiedzia┼é ┼╝e stosunek LH/FSH mam za niski co mo┼╝e oznacza─ç niewydolno┼Ť─ç przysadki m├│zgowej... Nie wycinaj tej blizny na czole, jak juz to pomy┼Ťl o laserze, wyciecie nic by nie da┼éo bo blizna pewnie by sie rozesz┼éa, w kazdym razie ja tak mam. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, rudy, kasztanowy br─ůz i ciemny br─ůz. Moja mama stwierdzi┼éa, ┼╝e kobiety wychodz─ůce z O┼Ťwi─Öcimia te┼╝ mia┼éy identyczne fryzury, a nie p┼éaka┼éy. Ze mn─ů by┼éa dziewczyna z opryszczk─ů na ustach i te┼╝ si─Ö ba┼éa, ┼╝e termin b─Ödzie mia┼éa przek┼éadany, jednak lekarz pozwoli┼é na jej przyj─Öcie. Nie lamia sie, nie krusza, mzna w nich ziemniki kopac dlatego jak ktos sie nie wykreca z domowych obowiazkow to akrylowe jak nic S┼éuchaj, ale ┼Ťwi─Öcenia diakonatu (po kt├│rych ostatecznie zapada klamka oni przyjmuj─ů dopiero w 23 roku ┼╝ycia Spo┼Ťr├│d oko┼éo setki kandydat├│w kt├│rzy po maturze zg┼éaszj─ů sie do Wy┼╝szego Seminarium Duchowego TYLKO wi─Öksza po┼éowa z nich zostaje kap┼éanami. 25 (przy normie 5)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bratowa twierdzi, że to szatan na pokuszenie postawił mi go na drodze...
[link widoczny dla zalogowanych]
A zupełnie co innego słyszeć o tym, a zupełnie co innego odczuć to wszystko. -do malgochy - co do buraczkow zdania sa podielone.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kurcze Nawet nie wiecie jak zazdroszcz─Ö wszystkim, kt├│rzy maj─ů kr─Öcone w┼éosy. [link widoczny dla zalogowanych] Je┼Ťli tak, zg┼éo┼Ť swoj─ů ch─Ö─ç wysy┼éaj─ůc e-maila na adres:
uwielbiam torebki i jest mi z nimi w┼éa┼Ťnie o wiele wygodniej ni┼╝ z plecakiem. marchewke i ziemniaki?? I TO WSZYSTKO. pozdrowionka Czes─ç ! [link widoczny dla zalogowanych]
POzdrawiam:* A i taka drobna rada z do┼Ťwiadczenia: 26, bo to dzie┼ä imienin Rodzic├│w Matki Boskiej oraz dzie┼ä imienin mojej kochanej zmar┼éej Mamy, poza tym ojciec mojego narzeczonego zmar┼é w tym samym roku co moja Mama tyle tylko,┼╝e 2 miesi─ůce wcze┼Ťniej, dlatego my┼Ťleli┼Ťmy o tym dniu, bo nasi Rodzice s─ů gdzie┼Ť tam wysoko tak, jak Joachim i Anna. Co gorsza, kom├│rki t┼éuszczowe w okolicy brzucha maj─ů szczeg├│lnie du┼╝o receptor├│w dla kortyzolu i insuliny i dlatego powtarzaj─ůcy si─Ö stres ko┼äczy si─Ö nag┼éym, zadziwiaj─ůcym nas zwi─Ökszeniem obj─Öto┼Ťci kom├│rek t┼éuszczowych w tym miejscu i zwi─Ökszeniem obwodu brzucha. Mam spory brzuszek i boczki i mam wra┼╝eni─Ö, ┼╝e a6w na to nie zadzia┼éa. A ja mam krecone ale rzadkie i malo tego ciagle mmi wypadaja. Codziennie 2 godziny w szybkim tempie maszeruj─Ö po lesie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Urodzimy na Z.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciaz zupełnie nie wiem co to ma wspólnego z chorobami tarczycy ale...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przepraszam za błędy [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczynki!
dzi┼Ť - niespodzianka! Kiedys bylo inaczej ale zona poprosila mnie o cos dluzszego i zaczelo sie od 30 min a skonczylo na 3 godz. czy dojrzali faceci w tym wieku chca sie wiazac z babkami duzo mlodszymi (np. Bra┼éam kiedy┼Ť Meridi─Ö i Adipex i nic, zero skutk├│w i zero rezultatu. Chodzi o to ze jak sie juz skonczy 6W to trzeba j─ů zrobi─ç jeszcze raz czy co?:> [link widoczny dla zalogowanych]
ups Chyba ┼╝e znasz dobrze( bardzo dobrze angielski, niemiecki, masz prawojazdy) wtedy mog─Ö ci zaproponowa─ç prac─Ö na popo┼éudnia i wekendy. Sama mam k┼éopoty z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö,wi─Öc nic ci nie zaoferuje opr├│cz wsparcia duchowego.Znam jednak par─Ö,kt├│ra stara┼éa si─Ö ( leczy┼éa te┼╝) 18 lat o dzidziusia.URODZI┼ü IM SI─ś TERAZ W GRUDNIU!!!!! Polecam ja zaczynam od poniedzialku z meridia nerwob├│le od jelit po klatke piersiow─ů, infekcj─Ö gard┼éa, zapalenie p┼éuc... Pozdrawiam Ci─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w wyroku mo┼╝e jednak by─ç klauzula o zakazie zawarcia ponownego zwi─ůzku ma┼é┼╝e┼äskiego;
[link widoczny dla zalogowanych]
bdzie zblizac lato to bedzie tam ciezko z praca jak wszedzie. bez niego nie zaczynam gotowania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kto dzis z wrastajacymi paznokciami chodzi do chirurga? [link widoczny dla zalogowanych] Natomiast 1 czesc a┼╝ tak mnie nie zachwyci┼éa, ale to oczywi┼Ťcie tylko moje zdanie.
Bo ja dostałam Gynazol, ale to jest krem i bierze się go tylko raz, a nie np. jaja sobie robicie? Żabka używa zdezelowanych chłodni, lodówek: Zastanów się! Ostatni zabieg odbył się ok 8 lat temu. [link widoczny dla zalogowanych]
Napisa┼éam Ci w mailu. z moim chlopakiem. z tym imieniem. Witam poszukuj─Ö polskiego lekarza kt├│ry poprowadzi moj─ů ci─ů┼╝─Ö kiepsko u mnie z niemieckim wiec szukam kogo┼Ť kto mowi po polsku pomocy !Q!!!!! No i sk─ůd jeste┼Ť? Cze┼Ť─ç 'przed jodowaniem'! Czuj─Ö si─Ö ┼Ťwietnie chocia┼╝ na pocz─ůtku nie by┼éo najlepiej, dzisiaj mam nawet power i mog┼éabym g├│ry przenosi─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardians os Sorrow WITA Strona G│ˇwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin