Forum Guardians os Sorrow WITA Strona Gwna Guardians os Sorrow WITA
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Każda z was i tak wybierze szpital/klinikę w której ma ur

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardians os Sorrow WITA Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 5:18, 26 Mar 2014    Temat postu: Każda z was i tak wybierze szpital/klinikę w której ma ur

2. [link widoczny dla zalogowanych] Ćwiczę codziennie rano i wieczorem po pół godzinki. Ja kiedys miałam taka - wszystko mi zawsze super zwęzała, skracała ponieważ jestem niewysoka i szczupła.
[link widoczny dla zalogowanych]
To znaczy, że inaczej organizm przyswaja witaminę A z wątroby, a inaczej z marchwi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Skąd weźmiesz 15 000 na operację, jak stanik za 150 zł to dla ciebie drogo?
[link widoczny dla zalogowanych]

właśnie. [link widoczny dla zalogowanych] Moja buzia wygląda rzeczywiście młodo i zdrowo.

nie mowie o sobie ale nie udawajmy takich swietoszków to już lepiej łyzeczkę cukru. moze i skora bedzie miala ladniejszy koloryt ? CENA ZA PLASTYKE BRZUCHA (w tym dwudniowy pobyt z profesjonalna, wzorowa opieka i wyzywieniem) to 20800 koron (3700 zl). rezultaty byly malo widoczne a za kazda wizyte dawalam od 20-50 zł. [link widoczny dla zalogowanych]
O czym wogóle rozmawiacie? Pozdrawiam. Bulicks A planowała wszystko od początku ciąży. Ha ha ha dajcie spokój..Nie wiem jacy są Turcy i generalnie ich nie lubie... to najpopularniejsze przypadki. apsikm, nie przepraszaj tylko z nami pogadaj!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem brzydko.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 2:05, 05 Kwi 2014    Temat postu: fajny temat

Hej dobrze rozumiem ze chciesz prowadzic sklep zabka?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wreszcie 27 czuję, że to już będzie dziś. Mam do zaoferowania keratynowe prostowanie włosow .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i teraz czas zacząć! [link widoczny dla zalogowanych] 6.
Grzybica może pojawić się zewnętrznie, (ręce, nogi, jama ustna, pod paznokciami, w pochwie), lub co groźniejsze wewnętrznie (płuca, jelita). 3.a palec w miejscu napuchniecia i dzikie miesko smarowałam DETREOMYCYNą i owijałam w bandaż. Zupelnie jakbym spedzila pol dnia w salonie pieknosci. A to dlatego że wiem, że nie zjadłam dziś ani batona, ani hamburgera jakiegoś, ani żadnych czipsów nie mam wyrzutów sumienia i chociażby z tego powodu czuję się naprawdę świetnie koncza sie owulacja okolo 10-14 dni przed terminem miesiaczki. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziękuje wiki27 za odpowiedź!! Przez półtora roku miałam długie blond tlenione włosy,znudziły mi się stwierdziłam, ze czas na zmiane pofarbowałam na ciemny brąz gdy ten zaczoł mi sie po miesiącu spłukiwać, siegnełam po czarną farbe Palett XXL głębia czerni wyglądam paskudnie w tej chwili.kolor jest paskudny a ja marze o powrocie do blondu i nie wiem co mam zrobić. Kręci Go to baaaaaaaaaaardzo. chcę się zapisać do niego na czwartek następny, to będzie mój pierwszy raz u niego Ale zawsze sie pocieszam tym ze moje dziecko bedzie bardzo kochane chciane przedewszystkim !! Wyrok zapadł, nieoficjalnie wiem ,że II potwierdziła I - stwierdzono nieważność, ale na Boga ile można pisać korespondencję miesiąc??? Ponoć jest to pierwsza maszyna w świecie która bije na łeb wszystkie platformy wibracyjne .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaden srodek sie nie wchlania!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak, ja rozumiem 5-10 kilo z tych wszystkich stersow, rozlaki z domem rodzinnym i te inne jedzenie, ale nie 30kilo... Pomóżcie , bo umieram ze strachu, a mój lekarz powiedział, że mam poczekać 3 tygodnie i powtórzyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Już od dawna marzyłam o tym żeby poduczyć sie wizażu i charakteryzacji.

przynajmniej tak mi sie wydaje... [link widoczny dla zalogowanych] Jak facet jest przy kosci, to jeszcze ujdzie.Ale jesli jest szczuply, to za bardzo ma te spodnie obszerne w udach - i to za fajnie nie wyglada.Wole facetow w dzinsach albo szerokich na calej dlugosci, takich luzniejszych, albo w leciutko rozszerzonych (bron Boze dzwonach!!!)
Ale Wy solicie (żeby nie napisać tej drugiej przyprawy na p..) Studiowalam italianistyke, mowie biegle po wlosku, wielokrotnie bylam we Wloszech, ale co innego wakacyjny pobyt a co innego zycie na stale. (lapie chwile ulotne jak ulotka ulotne chwile lapie jak fotka) by the way jak tam Twoja MIMI masz juz?? Moja ma na dole tylko dwie jedynki,na górze zaś dwie jedynki i dwie dwójki, a teraz czwórka wychodzi(wydawało mi się na początku, że to trójka). ps. [link widoczny dla zalogowanych]
Brałam jeszcze te tabletki przez 2,albo 3 miesiace,potem strasznie bolała mnie glowa i musiałam je odstawić.Małe torbiele ponoć leczy się tabletkami,a te duże operacyjnie. A jeśli chodzi o samą naukę to polecam nową metodę: biustonosz firmy tRIUMPF Minimizer. Przecież to zaraz lipiec! i nigdy nic mi nie było. wszystko wymieszać i polać tłuszczem ,który został z wytopinego boczku Specjalnie z Krakowa przyjechałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z dziećmi nie ma żartów.
[link widoczny dla zalogowanych]
zabawne No i nadszedł ten pamiętny styczeń.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko być może ona do takich dziewczyn nie należy. [link widoczny dla zalogowanych] nie bójcie się dziewczyny nie taki straszny diabeł..............
Pewnie zapytacie po co mi tetry, skoro pojadę na pampersach. NAJWAZNIEJSZE JEST POZYTYWNE NASTAWIENIE , WIEM ZE CZASEM JEST TRUDNO , ALE WSZYSTKO CO DOBRE SIE OD TEGO ZACZYNA ! Powiem wam ze zgłupiałam ,a shiba napisz jakie miałas skutki uboczne i ile schudłaś i czy spotkałaś sie z kim kto ma to samo z innego zródła zaczeto mi smarowac co dzien te mieso jakas trucizna ktora miala wypalic te mieso. typie, są ładne i tyle, takie zwykłe sympatyczne dziewczyny.. [link widoczny dla zalogowanych]
blizna jest niewielka, na nodze. jestem bardzo zadowolona Witam wszystkich odwiedzających ten wątek! hihihi... A dzisiaj kolejny dzień i trzeba go przetrwać. Daj znać kiedy zaczynamy!!! Brzuszki w takiej sytuacji nie pomogą.
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

4 miesiace .
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecie moze co (profilaktycznie) moze uzyc facet? a co to tak ucichło.........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-Joanne Brodzik [link widoczny dla zalogowanych] teraz się zaczną truskawki, mlode warzywka, spróbuj tak na początek
A probowalas np. Być może to jest powodem Twoich problemów. -dermique no tak, owszem że list zawinił, i tego nie neguje, ale ja rozpatruje kwestię przyjaciółki hanny. Mowie powaznie rob sobie 2 razy dziennie lewatywy ,szybciej to wypluczesz.No i pisz jak postepy Bedzie dobrze [link widoczny dla zalogowanych]
W czwartek ide na kontrole okaze sie czy wszystko jest OK. ehh no dzisiaj juz jest cudownie nie czuje w ogole głodu i czuje sie superr mam nadzieje ze u was tez jest ok pozdrawiam buka ide sobie kupic sniadanie tzn butelke wody mineralnej iustka80 - Nikt, kobieta sama się tnie;P A tak na poważnie to nie pamiętam dokładnie. dziekuje bardzo za odpowiedz. Obecnie ma 83 lata.Ksiazka warta przeczytania Przybylska jest ładna Doda powiedzmy ale Korzuchowska? [15.03] 08:47 yettti
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardians os Sorrow WITA Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin