Forum Guardians os Sorrow WITA Strona Gwna Guardians os Sorrow WITA
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ja z kruczo czarnych schodziłam na blond i jestem dziś bar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardians os Sorrow WITA Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 660
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:15, 26 Mar 2014    Temat postu: ja z kruczo czarnych schodziłam na blond i jestem dziś bar

w drugim co 2 dni [link widoczny dla zalogowanych] doradzicie gdzie najlepiej studiowac?
Więc zrób aeroby, ćwiczenia interwałowe i wtedy pozbędziesz się tego tłuszczyku.
Co myślicie, kupić czy poczekać i kupić wtedy gdy znajdę pracę i zarobię na ten wymarzony sprzęt?
Dziś mam same soki, owoce, warzywka i woda, codziennie o jedno mniej, aż dojdę do samej wody.
Nie dość,że dla środowiska,gdzie pracuję jestem wdową bo nie chwalę się moim życiorysem, a z exem na szczęście nie mam kontaktu, po prostu zapadł się pod ziemię wyjechał do swojej rodziny i tam żyje,
Ja miałam niegdys 75E
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co to będzie, co to będzie [link widoczny dla zalogowanych] Cieszę się że na razie nie mam tych wszystkich skutków ubocznych, mam nadzieję, że sie nie pojawią.

Bo teraz musze czekac az strup zejdzie i wtedy zalozyc znowu no ale jak zarosnie to lipaaaaaaaa. Wiesz, po pierwsze to nie jest żadna firma tylko program dla stóp. Do wczoraj na groupon.pl była usługa skalingu i piaskowania za 88zł (2x44zł). Takze nie wierze, ale rozumiem ze to tylko człowiek i moze sie pomylic. najbardziej trendy są paznokcie ciemnoczerwone, bordowe, śliwkowe, czekoladowe i w odcieniu fuksji. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o orbitreka to jestem bardzo zadowolona....rowniez nie mialam kondycji ale zaczelam cwiczyc na poczatek ok 30 min...z przerwami na napicie sie wody...jest naprawde super....Mimo tego ze orbitrek wyniosl ok 1300zl ale oplaca sie Ale ejdnak lekarz może nie byc zabawny, wazne żeby się znał na swoim fachu.........a oni wyglądaja jakos mizernie. Shiraz!!!!!!!! chce iść zrobić sobie kolor lecz obawiam sie że albo się spalą na dobre albo końcówki będą bardzo ale to bardzo suche. Może mi doradzicie jakich produktów uzywać żeby loki były trwalsze? [link widoczny dla zalogowanych] ,6432,0,antykoncepcja-hormonalna-a-nowotwory .....
[link widoczny dla zalogowanych]
Wspomniał tylko o (jak sam stwierdził - miało istotnej) nadżerce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Killus no to dobrze mi tesh sie zaj**iscie goi i jest gicior ja tam nie radze samemu sobie przekuwac i to nie jest zadna frajda ze robi to qmpela..eh ale rob czarnulka jak chcesz to potem ty bedzuiesz miałakonsenkwenncje nie ja ja tam robiłam w studiu piercingu i tattoo i było super..fajny gosciu warunki zaj**iste i wogole było bossko przy tym wsyzstkim zapomnialam o bolu i efekty tego sa poprostu nie do opisania..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiesz człowiek zawsze musi się jakoś usprawiedliwić przed samym sobą Wtedy czuje się o wieele lepiej i uważa , że teraz już wszystko jest OK !!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardians os Sorrow WITA Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin